Автор: Пользователь скрыл имя, 11 Января 2012 в 16:10, доклад
Вже стало звичним називати минає XX століття століттям революцій: соціальної, науково-технічній, космічній. З повним правом його можна назвати й століттям революції сімейно-шлюбних відносин. З початку нашого століття почалися великі соціальні зміни, які змінили також шлюб і сім'ю. Перш за все - це масове включення жінок у виробництво
Ðлава 2. ÐмпÑÑиÑне
доÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð· викоÑиÑÑаннÑм
ÑеÑÑÑв: опиÑÑвалÑник
задоволеноÑÑÑ ÑлÑбом,
пÑÑÑ
огеомеÑÑÑÑеÑког
ÐÑпоÑеза доÑлÑдженнÑ: конÑлÑÐºÑ Ñ ÑÑеÑÑ Ð·Ð°Ð´Ð¾Ð²Ð¾Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ð¾ÑÑеб подÑÑÐ¶Ð¶Ñ Ð²Ð¸Ð½Ð¸ÐºÐ°Ñ Ð² ÑезÑлÑÑаÑÑ Ð½ÐµÑзгодженоÑÑÑ ÑÑÐ²Ð»ÐµÐ½Ñ Ð¿Ð¾Ð´ÑÑÐ¶Ð¶Ñ Ñодо ÑеалÑзаÑÑÑ Ð²Ð»Ð°ÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ÑÑеб, поÑÑеб паÑÑнеÑа Ñ Ð¾ÑÑкÑÐ²Ð°Ð½Ñ Ð¿Ð¾ вÑдноÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ паÑÑнеÑа.
ÐÐ¿Ð¸Ñ Ð²Ð¸Ð±ÑÑки.
РекÑпеÑименÑалÑн
N п / п Ðм'Ñ ÐÑк СÑаж ÑÑÐ¼ÐµÐ¹Ð½Ð¾Ñ Ð¨Ð»Ñб ÐÑоÑеÑÑÑ
жиÑÑÑ
1. ÐаÑÐ¸Ð»Ñ 43 12 лÑÑого ÑлÑб Ð¾Ñ Ð¾ÑонеÑÑ
ТеÑÑна 35 педагог
2. ÐлекÑÐ°Ð½Ð´Ñ 1940 19 ÑÑÑÐ½Ñ ÑлÑб бÑÑ Ð³Ð°Ð»ÑеÑ
ÐадÑÑ 39 аÑÑ ÑваÑÑÑÑ
3. ÐндÑÑй 32 11 ÑÑÑÐ½Ñ ÑлÑб конÑÑÑÑкÑоÑ
СвÑÑлана 30 маÑажиÑÑ
4. ÐндÑÑй 35 10 лÑÑого ÑлÑб кÑавеÑÑ
ÐадÑÑ 38 маÑажиÑÑ
5. ÐлекÑÐ°Ð½Ð´Ñ 1944 18 ÑÑÑÐ½Ñ ÑлÑб ÑнженеÑ
Ðлена 38 домогоÑподаÑка
6. ÐаÑаÑа 1936 2 лÑÑого ÑлÑб ÑекÑеÑаÑ
ÐеннадÑй 37 пÑодавеÑÑ
7. ÐлекÑÐ°Ð½Ð´Ñ 1941 11 лÑÑого ÑлÑб лÑкаÑ
ÐаÑаÑа 37 1 ÑлÑб ÑнженеÑ
8. ÐеннадÑй 38 3 лÑÑого ÑлÑб водÑй
Ðлена 32 пекаÑ
9. ÐÐ³Ð¾Ñ 31 8 ÑÑÑÐ½Ñ ÑлÑб Ð¾Ñ Ð¾ÑонеÑÑ
Ðалина 30 комÑÑник
10. ÐÐ³Ð¾Ñ 28 1 веÑеÑÐ½Ñ ÑлÑб пÑодавеÑÑ
ÐаÑиÑа 28 медÑеÑÑÑа
ÐÐ¿Ð¸Ñ Ð¼ÐµÑодÑв дÑагноÑÑики.
1. ТеÑÑ-опиÑÑвалÑн
ÐÑи обÑÐ°Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð²Ð¸Ð¿ÑобÑваним ваÑÑанÑÑ Ð²ÑдповÑÐ´Ñ (а, б Ñи в) наÑÐ°Ñ Ð¾Ð²ÑÑÑÑÑÑ Ð¿ÐµÐ²Ð½Ð° кÑлÑкÑÑÑÑ Ð±Ð°Ð»Ñв (2; 1; 0). ÐÐ°Ð»Ñ Ð¿ÑдÑÐ°Ñ Ð¾Ð²ÑÑÑÑÑÑ ÑÑмаÑний бал по вÑÑÑ Ð²ÑдповÑдей. ÐиÑокий бал говоÑиÑÑ Ð¿Ñо задоволенÑÑÑÑ ÑлÑбом.
ÐÐ»Ñ Ð¿ÑоведеннÑ
екÑпÑеÑ-дÑагноÑ
0 - 16 балÑв - абÑолÑÑно не благополÑÑнÑ
17 - 22 - неблагополÑÑнÑ
23 - 26 - ÑвидÑе неблагополÑÑнÑ
27 - 29 - пеÑÐµÑ ÑднÑ
29 - 32 - ÑвидÑе за благополÑÑнÑ
33 - 38 - благополÑÑнÑ
39 - 48 - абÑолÑÑно благополÑÑнÑ.
Ðана меÑодика не ÑÑлÑки конÑÑаÑÑÑ ÐºÐ°ÑÑÐ¸Ð½Ñ ÑÑнÑÑÑÐ¸Ñ Ð¿Ð¾Ð´ÑÑжнÑÑ Ð²ÑдноÑин, але Ñ Ð´Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ ÑÑб'ÑкÑивного ÑвÑÑÑ, доÑлÑджÑваного Ñ Ð²ÑÑй його ÑкладноÑÑÑ, ÑозÑиÑÑÑÑÑÑÑ Ð´Ñапазон пÑÐ¸Ñ ÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑеалÑноÑÑÑ Ñк Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑÐ¸Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð°, Ñак Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¾Ð±ÑÑежÑÐ²Ð°Ð½Ð¾Ñ Ð»Ñдини.
ÐеÑодика виконÑÑ ÑÑнкÑÑÑ Ð²Ð²ÐµÐ´ÐµÐ½Ð½Ñ Ð² пÑÐ¸Ñ Ð¾ÐºÐ¾ÑекÑÑÐ¹Ð½Ñ ÑобоÑÑ, гоÑÑÑ ÐºÐ»ÑÑнÑа Ð´Ð»Ñ ÑÑвÑÐ´Ð¾Ð¼Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑÐ¸Ñ Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð±Ð°Ð³Ð°ÑоÑÑÐ²Ð½ÐµÐ²Ð¸Ñ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ вÑдноÑин з ÑнÑими лÑдÑми.
2. ÐÑÑÑ
огеомеÑÑÑÑеÑкÑй
ÑеÑÑ - викоÑиÑÑовÑÑÑÑÑ
Ð ÑкоÑÑÑ ÑзагалÑнениÑ
каÑегоÑÑй ÑпоÑÑеÑеженнÑ
Ð´Ð»Ñ ÐµÐºÑпÑеÑ-дÑагноÑ
СÑежаÑи за поведÑÐ½ÐºÐ¾Ñ ÑÑкавиÑÑ Ð²Ð°Ñ Ð»Ñдини Ñ ÑÑкÑÑÑÑи ÑаÑÑоÑÑ Ð·Ð°Ð·Ð½Ð°ÑÐµÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ°ÑегоÑÑй Ñ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ поведÑнÑÑ, можна Ñаким Ñином визнаÑиÑи його Ñип ÑпоÑаÑÐºÑ Ð¿Ð¾Ð¿ÐµÑеднÑо. ÐÑлÑÑ ÑоÑний дÑагноз Ð²Ð¸Ð¼Ð°Ð³Ð°Ñ ÑÑивалого ÑпоÑÑеÑÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа аналÑзÑ.
ÐÐ»Ñ Ð²Ð°ÑÑанÑа пÑÑÑ
огеомеÑÑÑÑеÑког
ФÑгÑÑа, ÑÐºÑ Ð¾Ð±ÑÑежÑваний поÑÑавив на 1-е мÑÑÑе або за ÑÐºÐ¾Ñ ÑпоÑÑеÑÑÐ³Ð°Ñ Ð²Ð¸Ð´Ñлив бÑлÑÑе елеменÑÑв поведÑнки, - Ñе оÑновна ÑÑгÑÑа (Ñи ÑÑб'ÑкÑивна ÑоÑма обÑÑежÑваного). Ðона Ð´Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°ÑиÑи його домÑнÑÑÑÑ ÑиÑи Ñ Ð°ÑакÑеÑÑ Ñа оÑобливоÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð²ÐµÐ´Ñнки. РеÑÑа 4 ÑÑгÑÑи - Ñе ÑвоÑÑÑÐ´Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð´ÑлÑÑоÑи, ÑÐºÑ Ð¼Ð¾Ð¶ÑÑÑ Ð·Ð°Ð±Ð°ÑвлÑваÑи пÑовÑÐ´Ð½Ñ Ð¼ÐµÐ»Ð¾Ð´ÑÑ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ поведÑнки. ÐÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑÑгÑÑа вказÑÑ Ð½Ð° ÑоÑÐ¼Ñ Ð»Ñдини, взаÑмодÑÑ Ð· Ñким бÑде пÑедÑÑавлÑÑи Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¸Ð¿ÑобÑваного найбÑлÑÑÑ ÑÑÑдноÑÑ.
У ÑÐ°Ð·Ñ Ð¾Ð¿Ð¸ÑÑваннÑ, за вÑдÑÑÑноÑÑÑ ÑалÑÑиÑÑкаÑÑÑ, 1-а обÑана ÑÑгÑÑа вÑдповÑÐ´Ð°Ñ ÑпÑийнÑÑÑÑ Ð¾Ð±ÑÑежÑваним Ñебе на ÑÑÐ²Ð½Ñ ÑвÑдомоÑÑÑ, 2-а - на ÑÑÐ²Ð½Ñ Ð¿ÑдÑвÑдомоÑÑÑ, а 3-Ñ - на ÑÑÐ²Ð½Ñ Ð½ÐµÑвÑдомого.
ТаблиÑÑ Â«ÐмÑÑÑ ÐºÐ°ÑегоÑÑй ÑпоÑÑеÑÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÐ¸Ð¿Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ» й ÑÑимÑлÑÑÑий маÑеÑÑал Ð´Ð»Ñ Ð¾Ð¿Ð¸ÑÑвалÑного ваÑÑанÑÑ Ð¼ÐµÑодики додаÑÑÑÑÑ.
3. ÐÑоекÑивний
ÑеÑÑ - «малÑнок неÑÑнÑÑÑоÑ
ÑваÑини» (Ð ÐÐ) - вимагаÑ
об'ÑÐ´Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð· ÑнÑими
меÑодами або ÑеÑÑами
Ñ Ð²ÐºÐ»ÑÑаÑÑÑÑÑ Ñк допомÑжний
дÑагноÑÑиÑний пÑийом
з меÑÐ¾Ñ Ð·'ÑÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа
ÑÑоÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÐ¸Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ,
пÑоблем Ñ ÑоÑÑалÑниÑ
ÑÑÑановок. У пÑоекÑивноÑ
малÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð³Ð¾Ð»Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ð¼
поÑеÑедником Ñ Ð¿ÑзнаннÑ
оÑобиÑÑоÑÑÑ Ð²Ð¸Ð¿ÑобÑваного
Ñ Ð¾Ð±Ñаз його ÑанÑазÑÑ.
ÐеÑедбаÑаÑÑÑÑÑ, Ñо в
малоÑÑÑÑкÑÑÑÑÑо
У пÑоекÑÐ¸Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð¼Ð°Ð»ÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð³Ð¾Ð»Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ð¼ поÑеÑедником Ñ Ð¿ÑÐ·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ Ð²Ð¸Ð¿ÑобÑваного Ñ Ð¾Ð±Ñаз його ÑанÑазÑÑ. Ðажливими Ñ Ð°ÑакÑеÑиÑÑиками невеÑбалÑного ÐºÐ°Ð½Ð°Ð»Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑнÑкаÑÑÑ Ñ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ зв'Ñзок з емоÑÑÑми, Ñо гÑÐ°Ñ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°ÑалÑÐ½Ñ ÑÐ¾Ð»Ñ Ñ ÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¾Ð±ÑазÑв ÑанÑазÑÑ, Ñ Ð·Ð²'Ñзок малÑнка з меÑаÑоÑами мови.
У найзагалÑнÑÑÐ¾Ð¼Ñ Ð²Ð¸Ð³Ð»ÑÐ´Ñ Ð¿ÑоÑÐµÑ ÑнÑеÑпÑеÑаÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð»ÑÐ³Ð°Ñ Ð² наÑÑÑпномÑ: Ñе, Ñо мÑÑÑиÑÑÑÑ Ð² малÑÐ½ÐºÑ (мÑÑÑе ÑозÑаÑÑваннÑ, деÑÐ°Ð»Ñ Ñа ÑÑ Ð²Ð·Ð°Ñмини) бÑквалÑно пеÑеноÑиÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑобиÑÑÑÑÑÑ Ð¼Ð°Ð»Ñвав в ÑкоÑÑÑ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ меÑаÑоÑиÑного опиÑÑ Ð½Ð° звиÑний пÑоÑеÑÑйний жаÑгон. ÐÑиклад: Ñипи - «оÑобиÑÑÑÑÑÑ Ð· Ñипами» - ÑÑ Ð¸Ð»ÑнÑÑÑÑ Ð´Ð¾ Ð·Ð°Ñ Ð¸ÑÐ½Ð¾Ñ Ð°Ð³ÑеÑÑÑ; Â«Ð²ÐµÐ»Ð¸ÐºÑ Ð²ÑÑ Ð°Â» - пÑдвиÑена заÑÑкавленÑÑÑÑ Ð² ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð¿Ñо Ñебе Ñа ÑнÑиÑ
ÐеÑодика Ð ÐÐ
в Ð´Ð°Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð²Ð¸Ð¿Ð°Ð´ÐºÑ Ð²Ð¸ÐºÐ¾ÑиÑÑовÑÑÑÑÑ
ÐгÑдно з ÑнÑÑÑÑкÑÑÑÑ ÑеÑÑÑ Ð ÐÐ, випÑобÑÐ²Ð°Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð¿ÑопонÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð°Ð¼Ð°Ð»ÑваÑи неÑÑнÑÑÑÑ ÑваÑÐ¸Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð·Ð²Ð°Ñи його неÑÑнÑÑÑим Ñменем. ÐÐ»Ñ Ð¿ÑÐ¾Ð²ÐµÐ´ÐµÐ½Ð½Ñ ÑеÑÑÑ Ð½ÐµÐ¾Ð±Ñ Ñдний олÑвеÑÑ ÑеÑеднÑÐ¾Ñ ÑвеÑдоÑÑÑ, ÑÑандаÑÑний аÑкÑÑ Ð±Ñлого папеÑÑ, ÑозÑаÑований веÑÑикалÑно.
Ð¥Ñд екÑпеÑименÑалÑн
ÐодÑÑÐ¶Ð½Ñ Ð¿Ð°Ñа N 1. ÐаÑÐ¸Ð»Ñ Ñ Ð¢ÐµÑÑна.
1-а зÑÑÑÑÑÑ - 3.06.97, ÑаÑ
- 18.30-19.30. ÐÑÐ¾Ð²ÐµÐ´ÐµÐ½Ð½Ñ ÑеÑÑÑ-опиÑÑвалÑ
2-а зÑÑÑÑÑÑ - 6.06.97., ЧаÑ
- 18.30-19.30: обговоÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑезÑлÑÑаÑÑв
ÑеÑÑа0опÑоÑнÑка задоволеноÑÑÑ
ÑлÑбом; пÑÐ¾Ð²ÐµÐ´ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑÑÑ
огеомеÑÑÑÑеÑког
ТÑеÑÑ Ð·ÑÑÑÑÑÑ
- 10.06.97, ÑÐ°Ñ - 18.30. - 20.00: обговоÑеннÑ
ÑезÑлÑÑаÑÑв пÑÑÑ
огеомеÑÑÑÑеÑког
Информация о работе Дослідження міжособистісних подружніх відносин